Sunday, March 13, 2011

Secret Garden drama Korea

ottoke ottoke!(macamane macamane~~~)

haa aku dah sangkut dan demam die dah melanda dah,demam drama Korea.kali nih,lepas agak keciwe sket dengan Marry me Marry,aku layan ah Secret Garden dan feeling die sebijik macam aku tak pernah layan Korea tibe-tibe layan Full House.Perghhhh best dol Secret Garden!serius!

macam full house tapi character hero&heroin ganas!!due-due memang ganas ah,cume hero ayat die memang tak boleh blah tapi machooo woo!pergh aku yang jantan nih beserte membe aku acknowldge die punye charisma dan macho!nak ajak naik kerete ayat die perghhh macam nak makan penyepak jeh,hahaha!heroin?stuntwomen,so memang boyish ah characternye,tapi as expected from Han Ji Won,die punye glare ngan pipi die yang chubby,pergh sape tak jatuh hati???

enough dengan perasaan aku dengan cerite nih.so basically crite nih pasal Kim Joo Woon(Hyun Bin) seorang laki kaye jadi hairan dan ajaib bile dan bagaimana die boleh terbayang akan Gil Ra-Im(Han Ji Won) pada pertemuan yang pertama.ape nak dikate,cinte itu bute,dan kalau dah angau memang angau ah!awww!!tapi tengah-tengah laki tuh kutuk prempuan tuh punye lifestyle disamping menyatekan isi hatinye,satu hari ade plot twist dimane badan hero&heroin bertukar.dahhh guane plak nih spoiler beb!nak tengok camne kehidupan mereke jadi camne?tengoklah drama nih,worth a shot!kalau nak kasik bintang,before this Full House rating die 10/10,nih memang 10/10 gak ah,kalau boleh kasi lebih memang aku kasi ah,tapi sangat bagus ah drama nih,aigoo nak cakap camne pon tatau dah

oh aku tengah main lagu die Here I Am-4Men&Mi,fingerstyle tapi payahnyeeee~bukan macam "My Precious" Jang Geun Suk nye lagu,aigoo kalaulah ade versi guitar untuk Here I Am nih,kan bes...senang nak main.maybe kene main ikot piano sheets?aigoo mane reti bace kod taugeh T_T,deng!so kalau aku dah keje nih,definitely nak blaja bhs Jepom(utk kompeni aku) dan Korea(for fun!).ye ye aku tau bhs Arab bhs Al-Quran tapi ape salahnye  blajar bahase lain?advantage pade aku gak kalau mahir(untuk dunie lah :P).so thx pade drama nih,aku dah ade playlist baru untuk didengar,penuh dah MV dalam HD aku,kekeke 

No comments:

Post a Comment