Sunday, March 13, 2011

practikal @ perodua,minggu ke-9&10

simple dan sempoi untuk blog kali nih...

aku dah takde keje dahhh nak buat,melanguk duk mencari kerje,duk bosan-bosan cari kerje,arghhh,kirenye past 2 weeks nih memang haram ah,xbanyak kerje pon.cume yang bestnye aku dah buat update TBR monthly,so bilemase aku update monthly tool broken,otomatis grafnye akan tunjuk.nih kene pakai link excel n so on n sangat ak noob gile dengan bendalah nih.sistem nih memang kene tuka n ubah nih,tapi tatau camne,haizz~

okeh enough,so antara 2-2 shift A dan B,aku dah ngam dah. basically shift A purata umor 30++ dan shift B 19++ thx kpd kechik,budak baru masok.ok 2-2 best bagi pendapat aku,tapi aku akan review psl each shift bile LI ak nak habis hujung bulan nih.bagi aku,duk sinih FUN!tapi kalau boss ade sekitar,aura die memang jelas terasa dan aku sangat xsuke rase pressure nih. oh Senior Engineer Umai,tengok macam garang xpon strict,tapi sebenarnye bengom2 gak beliau.hahaha i guess it runs through all engineers habit,that we are same in some kind of way,which is being sengal :P

neway nak tulis tips sket before nak buat entry baru.observe ape yang kekurangan pade department dan tambah baik untuk department lah.kadang2 bende tuh simple jeh tapi kite telepas pandang.so untuk sape2 nak LI di perodua dan dapat Tooling,bagus department nih!anything just ask i would likely to answer all your doubtness!heheee

No comments:

Post a Comment