Friday, June 17, 2011

aku nak bini aku macam....

aku nak bini aku pakai tudung labuh
aku nak bini aku smayang xtinggal
aku nak bini aku org mesjid
aku nak bini aku boleh masak
aku nak bini aku akhlak die mantop
aku nak bini aku putih melepak
aku nak bini aku paling cantek!kasi membe2 gua jeles!hinss!

tapi sayang....
aku punye sluar xcukop kain nak tutop aurat
aku punye suboh boleh kire dengan tangan sebelah je
aku punye moto gune untuk g enjoy je
aku punye skill masal,masak air boleh,tu pon pakai heater
aku punye peribadi sangatlah haprak
aku punye punye muke dah laa berjerawat kaki berchagu
kalau bini aku tue,cantek di muke tah kemane

oleh itu lah kan...
janganlah memilih kalau diri pon xsberape,
cian bini yang baik akhlaknye jatuh pade laki yg punah akhlaknye,
kuat sembahyangnya tapi makan harta haram pemberian suaminya, 
cantik paras rupanya tapi lebam2 di pipi dan matenye
kuat ke masjid tp pas kawin haram jejak kaki luar,atau kaki suami jejak kat muke bini

sebagai ingatan diri lah kirenye nih,sapo2 hok baco nih renung2kan dan banyakkan beramal~

No comments:

Post a Comment